آ
-
آینهکاری ایرانی
مطالعۀ تطبیقی نشانههای بصری در آینهکاری ایرانی با نقاشی آپآرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 75-86]
-
آیین هکاری
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
ا
-
ابریق برنجی موزۀ ویکتوریا و آلبرت
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
-
ارتفاع رنگ
سنجش تناسبات رنگی در قالی ایرانی (مطالعۀ موردی: قالی صفوی) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 51-60]
-
استان چهارمحال و بختیاری
بررسی تطبیقی نقش قابهای خشتی فرشهای مناطق استان چهارمحال و بختیاری [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 35-50]
-
اسطوره
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
-
اسلام
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
-
اعلان
روشهایی برای ایجاد طنز در اعلان و بازتاب آن در گرافیک معاصر ایران [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 73-87]
-
ایدئولوژی
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
-
ایران
روشهایی برای ایجاد طنز در اعلان و بازتاب آن در گرافیک معاصر ایران [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 73-87]
-
ایران
بررسی تداوم استفاده از زعفران در هنر کتابآرایی ایران [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 5-13]
-
ایران
تجلی تفکرات شیعی در نوشتار انگشتریهای عصر قاجار [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 5-18]
ب
-
بشارت
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
-
بودایی
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
-
بیرجند
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
پ
-
پوشاک
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
-
پیامبران در مسجدالاقصی
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
ت
-
تبلیغات
روشهایی برای ایجاد طنز در اعلان و بازتاب آن در گرافیک معاصر ایران [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 73-87]
-
ترصیعکاری
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
-
ترکمن
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
-
ترکیب گره افزا
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
-
ترکیب گره گشا
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
-
تزیینات معماری
تطبیق نقوش تزیینی معماری دورۀ تیموری در آثار کمالالدین بهزاد با تأکید بر نگارۀ «گدایی بر در مسجد» [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 19-38]
-
تصویر اسب
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
-
تناسبات رنگی
سنجش تناسبات رنگی در قالی ایرانی (مطالعۀ موردی: قالی صفوی) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 51-60]
چ
-
چپدستی
ارتباط دستبرتری با مبانی حرکتی در خط نستعلیق [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 15-25]
-
چهرۀ معنوی
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
ح
-
حرکتشناسی
ارتباط دستبرتری با مبانی حرکتی در خط نستعلیق [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 15-25]
-
حروفنگاری ایرانی
ویژگیهای حروفنگاری فارسی در طراحی اعلان در گرافیک ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 89-102]
-
حکاکی
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
خ
-
خط ثلث
مقایسۀ تطبیقی شیوۀ خط خوشنویسان تأثیرگذار در تولید نرمافزارهای خوشنویسی با شیوههای رایج در خط نستعلیق (شیوۀ کلهر و میرعماد) و خط ثلث (شیوۀ ترکی و عربی) [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 51-63]
-
خط نستعلیق
مقایسۀ تطبیقی شیوۀ خط خوشنویسان تأثیرگذار در تولید نرمافزارهای خوشنویسی با شیوههای رایج در خط نستعلیق (شیوۀ کلهر و میرعماد) و خط ثلث (شیوۀ ترکی و عربی) [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 51-63]
-
خط نستعلیق
ارتباط دستبرتری با مبانی حرکتی در خط نستعلیق [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 15-25]
د
-
درخت سخنگو
شناسایی و طبقهبندی نقش درخت واقواق در فرشهای سدههای دهم تا سیزدهم هجری ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 39-49]
-
درخت واقواق
شناسایی و طبقهبندی نقش درخت واقواق در فرشهای سدههای دهم تا سیزدهم هجری ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 39-49]
-
درویش
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
-
دستبرتری
ارتباط دستبرتری با مبانی حرکتی در خط نستعلیق [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 15-25]
-
دورۀ تیموری
تطبیق نقوش تزیینی معماری دورۀ تیموری در آثار کمالالدین بهزاد با تأکید بر نگارۀ «گدایی بر در مسجد» [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 19-38]
-
دیدگاه های اجتماعی
بهکارگیری دیدگاههای اجتماعی در آثار سلطانمحمد نگارگر با استفاده از اصول و قواعد هنر اسلامی [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 5-18]
ر
-
راستدستی
ارتباط دستبرتری با مبانی حرکتی در خط نستعلیق [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 15-25]
ز
-
زعفران
بررسی تداوم استفاده از زعفران در هنر کتابآرایی ایران [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 5-13]
-
زنان بلوچ
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
س
-
ساختار
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
-
ساختار صوری
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
-
سبک
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
-
سلطان محمد
بهکارگیری دیدگاههای اجتماعی در آثار سلطانمحمد نگارگر با استفاده از اصول و قواعد هنر اسلامی [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 5-18]
-
سوزندوزی
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
-
سوزن دوزی
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
-
سوسیالیسم
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
ش
-
شفیعا
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
-
شکسته نستعلیق
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
-
شکسته نویسی
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
-
شکل
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
-
شمایل
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
-
شمعدان برنجی موزۀ ویکتوریا و آلبرت
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
-
شهرستان سراوان
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
ص
-
صورت نوعیه
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
ط
-
طراحی اعلان
ویژگیهای حروفنگاری فارسی در طراحی اعلان در گرافیک ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 89-102]
-
طرح خشت
بررسی تطبیقی نقش قابهای خشتی فرشهای مناطق استان چهارمحال و بختیاری [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 35-50]
-
طنز
روشهایی برای ایجاد طنز در اعلان و بازتاب آن در گرافیک معاصر ایران [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 73-87]
ع
-
عمارت باغ رحیمآباد
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
-
عناصر تصویری
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
-
عودسوز ابوبکر سنی رازی
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
ف
-
فرا آنجلیکو
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
-
فرش ایران
شناسایی و طبقهبندی نقش درخت واقواق در فرشهای سدههای دهم تا سیزدهم هجری ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 39-49]
-
فرش خشتی
بررسی تطبیقی نقش قابهای خشتی فرشهای مناطق استان چهارمحال و بختیاری [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 35-50]
-
فرش روستایی
بررسی تطبیقی نقش قابهای خشتی فرشهای مناطق استان چهارمحال و بختیاری [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 35-50]
-
فلزکاری غرب ایران
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
-
فلزکاری موصل
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
-
فلزکاری موصل
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
-
فن ریختگری
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
ق
-
قاجاریه
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
-
قالی ایران
سنجش تناسبات رنگی در قالی ایرانی (مطالعۀ موردی: قالی صفوی) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 51-60]
-
قلمدان
بررسی تطبیقی نقش قابهای خشتی فرشهای مناطق استان چهارمحال و بختیاری [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 35-50]
ک
-
کتابآرایی
بررسی تداوم استفاده از زعفران در هنر کتابآرایی ایران [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 5-13]
-
کمالالدین بهزاد
تطبیق نقوش تزیینی معماری دورۀ تیموری در آثار کمالالدین بهزاد با تأکید بر نگارۀ «گدایی بر در مسجد» [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 19-38]
-
کوفی معقد
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
گ
-
گچ بری
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
-
گرافیک
روشهایی برای ایجاد طنز در اعلان و بازتاب آن در گرافیک معاصر ایران [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 73-87]
-
گره سرمدی
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
-
گره قلب
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
-
گفتوگوی مقدس
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
-
گلستانه
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
م
-
ماد
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
-
مذهب تشیع
تجلی تفکرات شیعی در نوشتار انگشتریهای عصر قاجار [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 5-18]
-
مسیحیت
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
-
معراجنامۀ تیموری
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
-
معماری
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
-
معماری حمام
بررسی تطبیقی نحوۀ آفرینش فضاهای معماری در آثار نگارگری حمام [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 61-72]
-
معنا
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
-
معنویت
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
-
مفاهیم آیینی
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
-
موجودات تخیلی
شناسایی و طبقهبندی نقش درخت واقواق در فرشهای سدههای دهم تا سیزدهم هجری ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 39-49]
-
موصل
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
ن
-
نحوۀ آفرینش فضا
بررسی تطبیقی نحوۀ آفرینش فضاهای معماری در آثار نگارگری حمام [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 61-72]
-
نرمافزار ایمیج جی
سنجش تناسبات رنگی در قالی ایرانی (مطالعۀ موردی: قالی صفوی) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 51-60]
-
نرمافزارهای خوشنویسی
مقایسۀ تطبیقی شیوۀ خط خوشنویسان تأثیرگذار در تولید نرمافزارهای خوشنویسی با شیوههای رایج در خط نستعلیق (شیوۀ کلهر و میرعماد) و خط ثلث (شیوۀ ترکی و عربی) [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 51-63]
-
نسخههای خطی
بررسی تداوم استفاده از زعفران در هنر کتابآرایی ایران [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 5-13]
-
نسخۀ بوستان سعدی
تطبیق نقوش تزیینی معماری دورۀ تیموری در آثار کمالالدین بهزاد با تأکید بر نگارۀ «گدایی بر در مسجد» [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 19-38]
-
نقاشان دگراندیش
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
-
نقاشی آپآرت
مطالعۀ تطبیقی نشانههای بصری در آینهکاری ایرانی با نقاشی آپآرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 75-86]
-
نقاشیانقلاب
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
-
نقاشی نوین
مطالعۀ تطبیقی نشانههای بصری در آینهکاری ایرانی با نقاشی آپآرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 75-86]
-
نقاشی واقعگرا
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
-
نقش
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
-
نقش واق
شناسایی و طبقهبندی نقش درخت واقواق در فرشهای سدههای دهم تا سیزدهم هجری ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 39-49]
-
نقش و تزئین
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
-
نقوش طبیعی
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
-
نگارگری
تطبیق نقوش تزیینی معماری دورۀ تیموری در آثار کمالالدین بهزاد با تأکید بر نگارۀ «گدایی بر در مسجد» [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 19-38]
-
نگارگری
بررسی تطبیقی نحوۀ آفرینش فضاهای معماری در آثار نگارگری حمام [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 61-72]
-
نگارگری ایرانی
بهکارگیری دیدگاههای اجتماعی در آثار سلطانمحمد نگارگر با استفاده از اصول و قواعد هنر اسلامی [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 5-18]
-
نماد
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
و
-
ویژگیهای حروف فارسی
ویژگیهای حروفنگاری فارسی در طراحی اعلان در گرافیک ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 89-102]
-
ویژگیهای حمام
بررسی تطبیقی نحوۀ آفرینش فضاهای معماری در آثار نگارگری حمام [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 61-72]
ه
-
هخامنشی
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
-
هنراسلامی
بهکارگیری دیدگاههای اجتماعی در آثار سلطانمحمد نگارگر با استفاده از اصول و قواعد هنر اسلامی [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 5-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد