آ
-
آقاداود جلفایی، سمیرا
بررسی تطبیقی نقش قابهای خشتی فرشهای مناطق استان چهارمحال و بختیاری [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 35-50]
-
آیتاللهی، حبیبالله
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
ا
-
اسدی، مرتضی
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
-
افروغ، محمد
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
-
ایرانپور، امین
ارتباط دستبرتری با مبانی حرکتی در خط نستعلیق [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 15-25]
ب
-
براری، میثم
بررسی تطبیقی نقش قابهای خشتی فرشهای مناطق استان چهارمحال و بختیاری [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 35-50]
پ
-
پایدارفرد، آرزو
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
-
پورزرین، رضا
مطالعۀ تطبیقی نشانههای بصری در آینهکاری ایرانی با نقاشی آپآرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 75-86]
-
پورفتحاله، مائده
بررسی تطبیقی نحوۀ آفرینش فضاهای معماری در آثار نگارگری حمام [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 61-72]
ت
-
تدیّن، مریم
سنجش تناسبات رنگی در قالی ایرانی (مطالعۀ موردی: قالی صفوی) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 51-60]
-
تهرانی، فرهاد
بررسی تطبیقی نحوۀ آفرینش فضاهای معماری در آثار نگارگری حمام [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 61-72]
ج
-
جباری، صداقت
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
-
جوانی، اصغر
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
چ
-
چارهیی، عبدالرضا
مقایسۀ تطبیقی شیوۀ خط خوشنویسان تأثیرگذار در تولید نرمافزارهای خوشنویسی با شیوههای رایج در خط نستعلیق (شیوۀ کلهر و میرعماد) و خط ثلث (شیوۀ ترکی و عربی) [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 51-63]
ح
-
حاتم، غلامعلی
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
-
حسینی واجاری، مصطفی
سنجش تناسبات رنگی در قالی ایرانی (مطالعۀ موردی: قالی صفوی) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 51-60]
خ
-
خزاعی مسک، سمیه
تزیینات گچبری و آیینه کاری عمارت باغ رحیم آباد بیرجند [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 49-59]
ذ
-
ذباح، الهام
جستاری در مفاهیم نقوش سوزن دوزی ترکمانان گنبد کاووس [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 69-76]
ر
-
ربیعی، سمیه
شناسایی و طبقهبندی نقش درخت واقواق در فرشهای سدههای دهم تا سیزدهم هجری ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 39-49]
-
رجبی، زینب
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
-
رضازاده، طاهر
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
س
-
سدرهنشین، فاطمه
تطبیق نقوش تزیینی معماری دورۀ تیموری در آثار کمالالدین بهزاد با تأکید بر نگارۀ «گدایی بر در مسجد» [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 19-38]
-
سلطان کاشفی، جلال الدین
بهکارگیری دیدگاههای اجتماعی در آثار سلطانمحمد نگارگر با استفاده از اصول و قواعد هنر اسلامی [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 5-18]
-
سینکی، صبا
ویژگیهای حروفنگاری فارسی در طراحی اعلان در گرافیک ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 89-102]
ش
-
شایسته فر، مهناز
تطبیق نقوش تزیینی معماری دورۀ تیموری در آثار کمالالدین بهزاد با تأکید بر نگارۀ «گدایی بر در مسجد» [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 19-38]
-
شریعتی، بهاره
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
-
شریفی، گل اندام
بررسی تداوم استفاده از زعفران در هنر کتابآرایی ایران [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 5-13]
-
شریفی، گلفام
بررسی تداوم استفاده از زعفران در هنر کتابآرایی ایران [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 5-13]
-
شریفی، لیلا
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
-
شیرازی، علیاصغر
ارتباط دستبرتری با مبانی حرکتی در خط نستعلیق [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 15-25]
ض
-
ضرغام، ادهم
سیر تحول تصویر اسب از دورۀ ماد تا دورۀ هخامنشی [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 41-57]
ط
-
طاهری، علی رضا
شناسایی و طبقهبندی نقش درخت واقواق در فرشهای سدههای دهم تا سیزدهم هجری ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 39-49]
-
طباطبایی بافقی، سیدمحمدتقی
ویژگیهای حروفنگاری فارسی در طراحی اعلان در گرافیک ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 89-102]
ف
-
فهیمیفر، اصغر
ویژگیهای حروفنگاری فارسی در طراحی اعلان در گرافیک ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 89-102]
-
فهیمیفر، اصغر
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
ق
-
قاسمی، زهرا
بررسی تطبیقی نحوۀ آفرینش فضاهای معماری در آثار نگارگری حمام [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 61-72]
-
قاسمی، مرضیه
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
-
قاضیزاده، خشایار
روشهایی برای ایجاد طنز در اعلان و بازتاب آن در گرافیک معاصر ایران [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 73-87]
-
قانی، افسانه
پژوهشی در شیوههای ساخت و مضامین مکتب فلزکاری موصل مطالعۀ موردی: صندوقچه و شمعدان بدرالدین لؤلؤ [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 27-39]
ک
-
کاسپور، هدا
مقایسۀ تطبیقی شیوۀ خط خوشنویسان تأثیرگذار در تولید نرمافزارهای خوشنویسی با شیوههای رایج در خط نستعلیق (شیوۀ کلهر و میرعماد) و خط ثلث (شیوۀ ترکی و عربی) [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 51-63]
م
-
محمدیزاده، اکرم
تجلی تفکرات شیعی در نوشتار انگشتریهای عصر قاجار [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 5-18]
-
محمودی، سکینهخاتون
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
-
مراثی، محسن
مطالعۀ تطبیقی ویژگیهای مشترک طراحی چهرههای معنوی در تمدنهای دینی (بودایی، مسیحیت، اسلام) [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 19-34]
-
مراثی، محسن
نقدی بر انتساب سه اثر از فلزکاری غرب ایران به مکتب موصل در نیمۀ اول قرن هفتم هجری؛ عودسوز ابوبکر سنی رازی، ابریق و شمعدان موزۀ ویکتوریا و آلبرت [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 35-47]
-
معصوم زاده، فرناز
رویکردهای عرفانی در طراحی کتیبه های کوفی معقد [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 5-19]
-
معنوی راد، میترا
تعامل ساختار و سبک در شکسته نویسی شفیعا، درویش و گلستانه [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 21-34]
-
مهرنگار، منصور
ویژگیهای حروفنگاری فارسی در طراحی اعلان در گرافیک ایران [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 89-102]
-
موسوی حاجی، سیدرسول
ساختار صوری نقوش طبیعی در سوزندوزی زنان بلوچ (با تأکید بر نمونههای شهرستان سراوان) [دوره 8، شماره 27، 1392، صفحه 61-73]
ن
-
نادعلیان، احمد
بررسی تأثیر ایدئولوژی و تفکر سیاسی در بهکارگیری عناصر تصویری در آثار نقاشی انقلاب اسلامی [دوره 8، شماره 25، 1392، صفحه 65-88]
-
نیکونژاد، محبوبه
بررسیِ مضامین «رویارویی مقدسین» و «بشارت» در معراجنامۀ تیموری و آثار فرا آنجلیکو [دوره 8، شماره 28، 1392، صفحه 59-67]
و
-
وارث، داریوش
روشهایی برای ایجاد طنز در اعلان و بازتاب آن در گرافیک معاصر ایران [دوره 8، شماره 26، 1392، صفحه 73-87]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد