نویسنده = محمد خزایی
مطالعه تطبیقی نقوش اسب در نگارگری ایران (دوره ایلخانی) با هنر چین (دوره سونگ و یوآن)

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402

10.22070/negareh.2023.17041.3139

بهاره معیری؛ محمد خزایی؛ سید ابوتراب احمدپناه


تحلیل بیش ‌متنی روابط دین و اسطوره در نقاشی شکار بهرام گور

دوره 17، شماره 64، دی 1401، صفحه 201-217

10.22070/negareh.2022.15862.2978

حجت اله حسنوند؛ محمد خزایی؛ غلامعلی حاتم؛ محمد عارف


صورت‌بندی پیوست‌های فرهنگی نقاشی قاب آیینه‌های نشان‌دار دورۀ قاجار

دوره 13، شماره 48، دی 1397، صفحه 126-141

10.22070/negareh.2019.887

سکینه خاتون محمودی؛ سید ابوتراب احمدپناه؛ محمد خزایی


بیان تصویری در آثار آقا میرک نقاش

دوره 12، شماره 44، دی 1396، صفحه 99-111

10.22070/negareh.2017.664

مصطفی ندرلو؛ محمدتقی آشوری؛ محمد خزایی


نمادهای جانوری فرّه در هنر ساسانی

دوره 12، شماره 43، مهر 1396، صفحه 18-29

10.22070/negareh.2017.571

غزاله ایرانی ارباطی؛ محمد خزایی